Lid worden van Kanovereniging Sloterplas

Iedereen kan lid worden van onze vereniging. Om te mogen varen moet je wel in bezit zijn van een zwemdiploma.
Inschrijven kan je door een inschrijfformulier te downloaden na invullen en ondertekening kan je het in gescande formulier sturen naar info@kanoverenigingsloterplas.amsterdam of op te sturen naar Kanovereniging Sloterplas, Christoffel Plantijngracht 1, 1065 DA Amsterdam

Een ligplaats wordt na betaling van de contributie toegewezen door onze loodsbeheerder.

Als lid kan je deelnemen aan de KVS Whatsapp-groep. Met de appgroep vind je een tochtgenoot buiten de clubtochten om en informeren we je over actuele tochten. Je kan je via de mail hiervoor opgeven.
Geef je 06-nummer op zodat we je nummer in de app kunnen toevoegen.

In ons botenhuis is nog ruimte voor kajaks en sups en kanadezen/open kano's.

Kosten kanocursus:

Alleen instructie:
Kano instructie (6 lessen)  € 60,-
Kano instructie voor leden  gratis

Contributie lidmaatschapsjaar 2023-2024:

Lidmaatschap:
Eenmalige inschrijfkosten                                              €    25,-
Lidmaatschap Kanovereniging Sloterplas                      €    58,-
En daarnaast:
- Indien geen eigen boot: Gebruik van verenigingsboten €   58,-
- Gebruik verenigingsboten voor leden met sleutel          €   74,-
- Stalling kajak                                                               €   74,-
- Stalling SUP                                                                 €   37,-.
- Stalling Canadees / Open kano                                     € 139,-
Contributie Toeristische Kanobond Nederland                 € 18,90 (verplicht)

De hoogte van de TKBN contributie geld per woonadres en wordt jaarlijks door het TKBN vastgesteld. Hierover kan een nacalculatie verstuurd worden.

Donateur  (minimaal jaarbedrag)                                    € 38,-
Borg sleutel                                                                     € 35,-

Dit zijn de bedragen vanaf 1 oktober 2023.

20% korting op lidmaatschap voor jongeren tot en met 16 jaar en studenten MBO, HBO en Universiteit

Uw jaarlijkse contributie wordt als volgt berekend:
Contributiebedrag + Stalling of gebruik boot + TKBN bijdrage

Donateurs ondersteunen de vereniging financieel zonder dat daaraan exclusieve rechten zijn verbonden. Voor meer info verwijs we naar ons reglement.

Het verenigingsjaar loopt van 1 oktober t/m 30 september.

Boot verzekering:
Leden dienen zorg te dragen voor hun eigen verzekeringen van eigendommen. Privé eigendommen zijn NIET verzekerd via de vereniging. U kunt hiervoor terecht bij o.a. de TKBN of andere aanbieders. Ook kunt u bij uw eigen verzekeringstussenpersoon informeren. De vereniging bemiddelt hierin niet en er zijn geen collectieve kortingen afgesproken.

Bootgebruik overeenkomst met sleutel:
Deze speciale overeenkomst, tegen een kleine meerprijs, stelt clubleden in staat om ook buiten cluburen verenigingsmateriaal te gebruiken. Hieraan zijn een aantal voorwaarden verbonden. Bijvoorbeeld dat je volledig zelfstandig, veilig en zorgvuldig met onze materialen omgaat.
Over dit bootgebruik contract kunnen we op ons terrein meer uitleggen.

Speciale Actie voor ex-cursisten:
Heb je na de training zin om lid te worden van onze kanovereniging? Dat kan en zullen we heel leuk vinden! Je krijgt dan de helft van het cursusgeld als korting op je lidmaatschap.